برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پک بهداشتی زنانه نیوآ به همراه کیف و توپ Nivea Care Pack For Women With Bag And Ball

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک بهداشتی زنانه نیوآ به همراه کیف و توپ Nivea Care Pack For Women With Bag And Ball کد 14771 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک بهداشتی زنانه نیوآ به همراه کیف و توپ Nivea Care Pack For Women With Bag And Ball دارای محصولاتی بسیار باکیفیت برای مراقبت از پوست بدن شما است.همه ما دوست داریم پوستی جوانتر،براق و سالم داشته باشیم و این یکی از قانع کننده ترین دلایل استفاده از ضدآفتاب است که این نیاز شما را لوسیون آفتاب نیوآ می تواند برطرف کند لوسیون نیوا پوست بدن شما را از ایجاد علائم پیری مانند چین و چروک و خطوط ریز محافظت می کند و همچنین استفاده روزانه از لوسیون آفتاب نیوآ ریسک ابتلا به سرطان پوست را که در نتیجه در معرض آفتاب قرار گرفتن به مدت طولانی است را کاهش می دهد.علاوه بر این در معرض آفتاب قرار گرفتن سبب ایجاد لکه های پوستی و آکنه می شود که با استفاده از لوسیون آفتاب نیوآ میتوانید از این امر جلوگیری به عمل آورید.
پروتئین های اساسی پوست از جمله کلاژن،کراتین و الاستین به شما کمک می کنند تا پوستی سالم و صاف داشته باشید و برای اینکه این پروتئین ها را حفظ کنید بهتر است از آن ها در برابر آفتاب مراقبت کنید که لوسیون آفتاب نیوآ می تواند تا حدود زیادی از این پروتئین ها محافظت کند.لوسیون نیوآ علاوه بر محافظت از پوست شما برای افرادی که دوست دارند رنگ پوستشان برنزه شود نیز مناسب است.یکی دیگر از مواردی که لازم است در زمانی که در معرض آفتاب قرار گرفنه اید استفاده کنید اسپری پس از آفتاب است به طور معمول قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب باعث قرمزی، ملتهب شدن و آفتاب سوختگی پوست می شود که این اثرات را می توان با اسپری پس از آفتاب نیوآ به حداقل رساند و عوارض جانبی را کاهش داد. پک بهداشتی نیوآ دارای یک توپ می باشد که شما  می توانید آن را به همراه خود برای بازی کردن به هرکجا که میخواهید ببرید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی پک بهداشتی زنانه نیوآ را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک بهداشتی نیوآ دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پک بهداشتی نیوآ به همراه کیف و توپ Nivea Care Pack For Women With Bag And Ball را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ضد آفتاب اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ضدآفتاب و برنزه کننده
حجم
200 میلی لیتر
مناسب برای
انواع پوست
میزان SPF
6
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
ویتامین E
SPF
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم