برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کرم پیشگیری و درمان سوختگی دسیتین Desitin

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم پیشگیری و درمان سوختگی دسیتین Desitin کد 13735 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم پیشگیری و درمان سوختگی دسیتین Desitin یک کرم بسیار موثر برای درمان و الیتام بخشیدن به سوختگی های کودک و نوزاد شماست.کرم ضد سوختگی دسیتین بسیار سازگار با پوست نوزاد می باشد ، بعد از شست و شوی پای نوزاد و خشک کردن کامل ناحیه پوشک یک لایه نازک از کرم را بر روی قسمت مورد نظر استفاده کنید.کرم ضد سوختگی Desitin  قابل استفاده برای سوختگی های زیرگردن و پشت گوش نوزاد و همچنین جلوگیری از عرق سوز شدن نوزاد است. کرم ضدسوختگی دسیتین دارای حجمی برابر 75 میل است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم پیشگیری و درمان سوختگی دسیتین دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو کرم پیشگیری و درمان سوختگی دسیتین Desitin را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ضد سوختگی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کرم
کاربرد
سوختگی
حجم
75 میلی لیتر
کشور سازنده
فرانسه
سایر توضیحات
مصرف روزانه-قابل استفاده برای سوختگی های زیر گردن و پشت گوش-جلوگیری از عرق سوز شدن نوزاد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم