برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو سر لورآل کالروایو السو COLOR VIVE Shampoo

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو سر لورآل کالروایو السو COLOR VIVE Shampoo کد 12724 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • شامپو سر لورآل کالروایو السو COLOR VIVE Shampoo 200 میل
  • شامپو سر لورآل کالروایو السو COLOR VIVE Shampoo 250 میل
  • شامپو سر لورآل کالروایو السو COLOR VIVE Shampoo 400 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو سر لورآل کالروایو السو COLOR VIVE Shampoo شامپویی فوق العاده که توسط شرکتی معتبر فرانسوی ساخته شده است و دارای رتبه اول جهانی برای موهای رنگ یا مش شده می باشد..شامپو سر لورآل کالروایو السو دارای وزن سبکی است و باعث نرمی و لطافت موها می شود. شامپو سر لورآل کالروایو السو COLOR VIVE Shampooبه دلیل استفاده از روغن سیک اکتیو باعث درخشش و رطوبت‌رسانی به مو میشود.شامپو سر لورآل کالروایو السو COLOR VIVE Shampoo قابیلت محافظت در برابر اشعه‌ی UVA، UVB و همچنین در برابر آسیب‌های محیطی را دارد. ماندگاری رنگ تا 10 هفته طول می کشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو سر لورآل کالروایو السو COLOR VIVE Shampoo دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شامپو سر لورآل کالروایو السو COLOR VIVE Shampoo را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
درخشان کننده
حجم
200 و 250 و 400 میل
کشور سازنده
فرانسه
سایر توضیحات
مناسب موهای رنگ شده
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم