برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دندان گیر تامی تیپی طرح لثه بسته 2 عددی Tommee Tippee T436450 Pack Of 2 Teether

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دندان گیر تامی تیپی طرح لثه بسته 2 عددی Tommee Tippee T436450 Pack Of 2 Teether کد 12134 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • صورتی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دندان گیر تامی تیپی طرح لثه بسته 2 عددی Tommee Tippee T436450 Pack Of 2 Teether برای اولین دندان های کودک طراحی شده است و می توان بعد از سه ماهگی آن را در اختیار کودکان قرار داد. دندان گیر تامی تیپی به شکل لثه کودک طراحی شده است و به روییدن دندان های جلویی کمک می نماید. برجستگی های روی دندان گیر علاوه بر ماساژ لثه کودک و کاهش خارش ، درد و التهاب آن می تواند به بیرون آمدن دندان نیز کمک نماید. دندان گیر T436450  در بسته های دو تایی و در دو رنگ عرضه شده تا بنا بر جنسیت کودک بتوان از آنها استفاده نمود. توصیه می شود قبل و بعد از استفاده از دندان گیر ها آنها را به دقت شستشو داده و خشک نمایید زیرا از آنجا که دندان گیر ها مستقیما با دهان کودک در ارتباط هستند وجود آلودگی موجب بروز بیماری های گوناگون در کوکان می شود. بسته دو عددی T436450 این مزیت را دارد که بتوان در صورت آلوده شدن یک دندان گیر بتوان از دیگری استفاده نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دندان گیر کودک تامی تیپی طرح لثه بسته 2 عددی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو دندان گیر تامی تیپی طرح لثه بسته 2 عددی Tommee Tippee T436450 Pack Of 2 Teether را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید داندان گیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
سیلیکون
فاقد BPA
هست
سایر توضیحات
بسته دو عددی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم