برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دندان گیر نابی طرح لثه Nuby Gum-eez Teether id618

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دندان گیر نابی طرح لثه Nuby Gum-eez Teether id618 کد 12054 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • سبز
  • سرخابی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دندان گیر نابی طرح لثه Nuby Gum-eez Teether id618 برای نوزادان زیر سه ماه نیز مناسب می باشد. دندان گیر id618 فاقد BPA بوده و از سیلیکون صد در صد بهداشتی تهیه شده است تا هیچ گونه ضرری برای نوزاد و کودک نداشته باشند. دندان گیر طرح لثه نابی ظاهری مشابه با پستانک دارد و دندانه های ریز و نرم آن برای رفع درد و التهاب دندان های جلو مناسب می باشد. id618  در حقیقت برای دندان های اولیه کودک طراحی شده و به همین دلیل کودکان زیر سه ماه نیز می توانند از آن استفاده نمایند. سطوح چند لایه ی id618 موجب افزایش گردش خون در لثه شده و برجستگی های آن به بیرون آمدن دندان کمک می کند. در بسیاری از نوزادان از حدود سه ماهگی مشکلات در آمدن دندان نمود پیدا می نماید و درد ناشی از آن ممکن است چند ماه ادامه داشته باشد تا اولین دندانهای کودک بیرون بیاید. با استفاده مکرر از دندان گیر id618 نابی می توان درد و التهاب را در این دوران کاهش داد و به بیرون آمدن دندان کودک کمک نمود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دندان گیر نابی طرح لثه Nuby Gum-eez Teether id618 دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دندان گیر نابی طرح لثه Nuby Gum-eez Teether id618 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دندان گیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
سیلیکون
قابلیت استریل شدن
دارد
فاقد BPA
هست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم