برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شیشه شیر چیکو لاتکس 330 میلی لیتر Chicco Latex Baby Bottle 330ml

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیشه شیر چیکو لاتکس 330 میلی لیتر Chicco Latex Baby Bottle 330ml کد 11999 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیشه شیر چیکو لاتکس 330 میلی لیتر Chicco Latex Baby Bottle 330ml دارای حجمی برابر با 330 میلی لیتر می باشد و سر شیشه ی آن نیز از جنس لاتکس تهیه شده است. این شیشه شیر چیکو که ظاهری جذاب و پر نقش و نگار دارد برای کودکان 4 ماه به بالا انتخابی مناسب بوده و ظاهر آن می تواند برای کودک بسیار جذاب باشد. سر شیشه ی لاتکس آن نیز از نوع گرد و معمولی است که شباهت فراوانی با سینه مادر دارد و از این رو پذیرش آن برای کودک راحت تر صورت می گیرد. شیشه شیر چیکو بدنه ای طلقی و بسیار سبک دارد و می توان به راحتی آنرا در دستان کودک قرار داد. از حدود شش ماهگی کودک به راحتی قادر است شیشه شیر خود را نگه داشته و محتویات داخل آنرا بنوشد به همین دلیل این گونه شیشه شیر ها که طراحی ارگونومیک دارند بسیار راحت تر در دستان کوچک کودک قرار می گیرند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در مورد شیشه شیر لاتکس چیکو باید اشاره نمود نیز ضد نفخ بودن آن است که از ورود هوا به داخل معده کودک جلوگیری کرده و مشکلاتی چون نفخ ، کولیک و دل درد را کاهش می دهد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیشه شیر چیکو لاتکس 330 میلی لیتر Chicco Latex Baby Bottle 330ml دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیشه شیر چیکو لاتکس 330 میلی لیتر Chicco Latex Baby Bottle 330ml را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیشه شیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
طلق درجه 1
نوع محصول
شیشه شیر
گنجایش
330 میلی لیتر
نوع سری
معمولی (گرد)
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
دسته
ندارد
سایر توضیحات
جلوگیری از درد و سکسکه و نفخ، فاقد BPA
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم