برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شیر دوش پمپی چیکو نچرال فیلینگ Chicco Natural Feeling Practical Breast Pump

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیر دوش پمپی چیکو نچرال فیلینگ Chicco Natural Feeling Practical Breast Pump کد 11984 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیر دوش پمپی چیکو نچرال فیلینگ Chicco Natural Feeling Practical Breast Pump یکی از جدید ترین مدل های تولید شده برای دوشیدن شیر مادر می باشد که در آن با استفاده از یک اهرم پمپ کردن و مکش شیر را بسیار آسان تر نموده است. شیر دوش پمپی چیکو بر روی سینه مادر قرار گرفته و با فشردن اهرم تعبیه شده بر آن یک چرخه ی شیر را تکمیل می نماید. ( به عمل مکش سینه و خروج شیر یه چرخه ی شیر گفته می شود ) شیر خارج شده در یک شیشه شیر طلقی 250 میلی لیتری ذخیره می شود و پس از تکمیل فرایند به آسانی با تعوبض سری شیشه می توان از آن استفاده نمود. 
دوشیدن شیر یکی از کارهایی است که تقریبا هر مادری به خصوص در ماه های اول تولد نوزادش به آن نیاز پیدا می کند. مادران شاغل که مجبور به ذخیره ی روزانه شیر برای نوزاد خود هستند و مادران غیر شاغل نیز اگرچه کممتر اما به دلایل مختلف به دوشیدن شیر نیاز پیدا می کنند .ایجاد زخم و التهاب در سینه یکی از شایع ترین موارد دوشیدن دستی است و از این رو استفاده از یک شیر دوش مناسب می تواند تاثیر به سزایی در راحتی و آرامش مادر و نوزاد ایفا کند. شیر دوش پمپی نچرال فیلینگ به دلیل قابل تنظیم بودن و استفاده از اهرم می تواند سرعت و حجم را بسیار بالاتر برده و همچنین مخرن آن را می توان به راحتی و بدون نگرانی از ورود انواع میکروب ها و باکتری های فاسد کننده شیر ، در دمای معمولی بین 4 تا 6 ساعت و در یخچال به مدت دو روز نگهداری نمود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیر دوش پمپی چیکو نچرال فیلینگ Chicco Natural Feeling Practical Breast Pump دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیر دوش پمپی چیکو نچرال فیلینگ Chicco Natural Feeling Practical Breast Pump را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیر دوش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
پمپی
گنجایش
250 میلی لیتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم