برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سونای صورت بیورر Beurer FCE70 Pureo Ionic Hydration

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سونای صورت بیورر Beurer FCE70 Pureo Ionic Hydration کد 1548 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سونای صورت بیورر Beurer Pureo Ionic Hydration FCE70 دستگاهی برای سونای صورت بوده که از طریق بخار آب پوست را شاداب و جریان خون در صورت را زیاد می کند.
FCE70 دارای مخزنی مدرج برای کنترل وضعیت آب است که می‌بایست قبل از مصرف پُر شود. Beurer FCE70 با توان 375 وات از طریق آداپتور کار می کند. زمان استفاده از دستگاه حداکثر 3 بار در روز و هربار به مدت 15 الی 20 دقیقه می باشد.
 هنگام استفاده از دستگاه FCE70 فاصله‌ی مناسب صورت با خروجی بخار باید رعایت شود این فاصله نباید کمتر از 20 سانتی متر باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سونای صورت بیورر Beurer Pureo Ionic Hydration FCE70 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سونای صورت بیورر Beurer Pureo Ionic Hydration FCE70 راباقیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید سونای صورت اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مشخصه اصلی
سونای صورت
سایر توضیحات
توان 375 وات- افزایش جریان خون در صورت- پاک‌کنندگی عمقی و موثر پوست- دارای نازل با امکان تغییر زاویه- حفظ رطوبت از طریق یون ها- دارای مخزنی مدرج برای کنترل وضعیت آب- دارای پارچی برای اندازه گیری میزان آب و محفظه ی جمع آوری آب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم