برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

لگن آموزشی کودک چینگ چینگ طرح سگ او تی 3 CHING CHING Dog Potty OT03

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لگن آموزشی کودک چینگ چینگ طرح سگ او تی 3 CHING CHING Dog Potty OT03 کد 12240 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • زرد
  • سفید
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لگن آموزشی کودک چینگ چینگ طرح سگ CHING CHING Dog Potty OT03 برای کودکان 8 ماه تا 5 ساله قابل استفاده می باشد. طراحی بسیار جذاب در کنار کیفیت بسیار بالای لگن آموزشی چینگ چینگ سبب شده تا بتوان از این محصول تا زمانی که کودک مستقیم بتواند از توالت استفاده کند ، بکار گرفته شود. لگن طرح سگ چینگ چینگ در ابعاد 41 * 21 * 31 سانتیمتر ساخته شده است و به آسانی می توان آن را در حمام قرار داد. یکی دیگر از مزایای این لگن آموزشی درب دار بودن آن است که می تواند در حفظ بهداشت بسیار موثر باشد. همچنین قسمت داخلی لگن را به آسانی می تواند خارج کرده و شستشو داد. از ویژگی های منحصر به فرد لگن چینگ چینگ می توان به این نکته اشاره داشت که می توان از این لگن به عنوان چهار پایه حمام و صندلی نیز استفاده کرد. 
با توجه به این که کودکان عموما از سن 18 ماهگی به بعد می توانند کنترل کامل مثانه ی خود را در اختیار بگیرند و به طور کامل از پوشک جدا شوند، می توان با استفاده از لگن های آموزشی پیش از گرفتن آنها از پوشک ، آمادگی های لازم را ایجاد نمود. غالبا کودکانی که ابتدا با لگن های آموزشی آشنا شده و پس از مدتی استفاده از توالت های فرنگی را آغاز می نمایند ، بسیار راحت تر از سایر کودکان می توانند این مهارت را بیاموزند. استفاده از توالت در ابتدا می تواند موجب ترس کودک شده و ممکن است آمادگی کودک از بین برود . چه بسا این امر ممکن است چندین بار تکرار شود. بنابراین بهتر آن است که مسئله گرفتن کودک از پوشک را به صورتی آغاز نمود که کودک تماما احساس آرامش و امنیت داشته باشد.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لگن آموزشی کودک چینگ چینگ طرح سگ CHING CHING Dog Potty OT03 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو لگن آموزشی کودک چینگ چینگ طرح سگ CHING CHING Dog Potty OT03 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لگن آموزشی کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
لگن آموزشی
جنس
پلاستیک مرغوب
تاشو
نیست
سایر توضیحات
قابل استفاده به عنوان چهار پایه و صندلی - درب دار - مناسب برای 8 ماه تا 5 سال
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم