برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دماسنج کروکودیل دریم بیبی اف 322 Dream Baby F322 Crocodile Bath Room Thermometer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دماسنج کروکودیل دریم بیبی اف 322 Dream Baby F322 Crocodile Bath Room Thermometer کد 8558 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دماسنج دریم بیبی کروکودیل مدل 322 Dream Baby F322 Crocodile Bath and Room Thermometer محصولی زیبا با طراحی منحصر به فرد است که قابلیت استفاده در حمام و اتاق خواب را دارد و می توان از آن به عنوان اسباب بازی استفاده کرد . دماسنج مدل کروکودیل دریم بیبی می تواند دما را به سلسیوس و یا فارنهایت محاسبه کند . دماسنج دریم بیبی هر 10 ثانیه یکبار به صورت اتوماتیک دما را می سنجد و بعد از هر 30 ثانیه به صورت خودکار خاموش می شود . دماسنج کروکودیل مدل 322 با رسیدن به دمای 40.2 چراغ قرمزش و با رسیدن به دمای 30 درجه سانتیگراد چراغ سبزش روشن می شود .باتری مورد استفاده در دماسنج دریم بیبی از نوع LR44 می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دماسنج کروکودیل دریم بیبی مدل 322 Dream Baby F322 Crocodile Bath and Room Thermometer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دماسنج کروکودیل دریم بیبی مدل 322 Dream Baby F322 Crocodile Bath and Room Thermometer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دماسنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
دماسنج
نوع باتری
LR44
تعداد باتری
یک
نشانگر میزان باتری
ندارد
ضد آب
هست
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
گستره دمایی
10.2 درجه سانتی گراد
مدت زمان لازم برای اندازه گیری دمای آب
10 ثانیه
سایر توضیحات
فاقد BPA- قابلیت استفاده به‌عنوان اسباب بازی- قابلیت محاسبه دما به سلسیوس یا فارنهایت- خاموشی بعد از 30 دقیقه بطور اتوماتیک - با رسیدن به دمای 40.2 درجه سانتیگراد چراغ قرمز روشن می‌شود- با رسیدن به دمای 30.0 درجه سانتیگراد چراغ سبز روشن می‌شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم