برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تب سنج چیکو 6929 Chicco 6929 Thermometer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تب سنج چیکو 6929 Chicco 6929 Thermometer کد 6851 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • صورتی
  • سبز
  • سرمه ای
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تب سنج چیکو 6929 Chicco 6929 Thermometer از نوع دیجیتال بوده و با سنسور قوی که برای تشخیص دمای بدن نوزاد دارد به راحتی به شما کمک می کند تا در هر زمانی بتوانید دمای بدن کودک خود را اندازه گیری کنید . تب سنج چیکو در 60 ثانیه دمای بدن را به شما نشان داده و شما با قرار دادن تب سنج در زیر بغل ، زیر زبان و یا مقعد می توانید دمای بدن کودک را اندازه گیری کنید . تب سنج چیکو قابلیت نشان دادن دما بر حسب سانتیگراد و یا فارنهایت را داشته و به خاطر وزن کمی که دارد می توانید همیشه آن را در ساک خود حمل کنید . تب سنج 6929 دارای چهار رنگ متنوع و زیبا با طرح و نقشی متفاوت می باشد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تب سنج چیکو 6929 Chicco 6929 Thermometer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تب سنج چیکو 6929 Chicco 6929 Thermometer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تب سنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
تب سنج
نوع دماسنج
دیجیتال
ضد آب
نیست
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
سایر توضیحات
دارای سنسور قوی برای تشخیص دمای بدن نوزاد- قابلیت خواندن درجه‌ی تب در 60 ثانیه- قابلیت تشخیص دمای بدن از طریق زیر بغل، زیر زبان و مقعد- قابلیت نشان دادن دمای بدن نوزاد به صورت سانتی‌گراد و فارنهایت- سبک و کوچک با قابلیت حمل در ساک نوزادی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم