برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پک بهداشتی زنانه اسکلاره پاپت Sclaree Puppet Sanitary Pack For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک بهداشتی زنانه اسکلاره پاپت Sclaree Puppet Sanitary Pack For Women کد 15402 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک بهداشتی زنانه اسکلاره پاپت Sclaree Puppet Sanitary Pack For Women عطر، اسپری خوشبو کننده بدن و رول ضد تعریق مدل Puppet هر سه محصول در یک پک با قیمت کاملا مقرون بصرفه و کیفیت مناسب برای راحتی شما بانوان عزیز فراهم شده است.
ادوپرفیوم فوق العاده پرفروش و جذاب پاپت عطر و بوی شیرین، خنک را از گیاهان معطر و گل ها گرفته ، که بوی رایحه های شرقی و طبیعت آنقدر لطیف و دلنواز است که ذهنتان را درگیر رایحه افسانه خود خواهد کرد و در هر چهار فصل سال می توانید از آن استفاده نمایید.
اگر عاشق عطر گل یاس بنفش هستید ادکلن پاپت شروعی بسیار دلنشین با عطر گل یاس خواهد داشت که سپس با گذشت زمان به رایحه دیگر گلهایی چون گل اوسمانتوس، گل صد تومانی، شکوفه هلو تغییر کرده و در آخر با بوی عنبر، سدر، مشک پایان می بابد.
پک بهداشتی پاپت برای مصرف روزانه مناسب می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک بهداشتی زنانه اسکلاره Puppet دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر ارشاکو  پک بهداشتی زنانه اسکلاره پاپت Sclaree Puppet Sanitary Pack For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست هدیه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
یاس بنفش
رایحه میانی
گل اوسمانتوس، گل صد تومانی، شکوفه هلو
رایحه پایه
عنبر، سدر، مشک
سایر مشخصات
مشخصات اسپری خوشبو کننده بدن :حجم 230 میلی لیتر- ماندگاری مناسب- قابل استفاده روی لباس و بدن- مناسب برای استفاده روزمره.مشخشات رول ضد تعریق :حجم 50 میلی لیتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم