برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

مینی واش جنرال تکنیک General Technic SH-MW 4010 Diaper Cleaner

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مینی واش جنرال تکنیک General Technic SH-MW 4010 Diaper Cleaner کد 11196 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مینی واش جنرال تکنیک General Technic SH-MW 4010 Diaper Cleaner دارای بدنه مقاوم ازجنس کامپوزیت (ضد زنگ ،ضد پوسیدگی و ضد برق گرفتگی) می باشد که امنیت بالای مینی واش جنرال را نشان میدهد که در وزن نسبتا زیاد ولی قوی و بسار کاربری برای شما ارائه شده است.از دیگر مشخصات SH-MW4010 می توان به خشک کن، دو ورودی مجزای آب جهت آبگیری و آبکشی لباسها در مخازن شستشو و خشک کن، دو نوع برنامه شستشو ملایم و عادی، تایمر شستشوی 15دقیقه ای،موتور شستشوی دو دور (چپ و راستگرد)، فیلتر پرزگیر پلاستیکی واقع در دیواره داخلی قسمت شستشو و بسیاری دیگر اشاره کرد.همانطور که مشاهده می کنید مینی واش جنرال همه ی خصوصیات مهم و ضروری را دارد آنقدر که می توان مینی واش جنرال تکنیک را یک مینی واش تکرار نشدنی دانست. جالب تر آن است که هنوزم می تواند خود را برای شما بیشتر توصبف کند.دیگر نگران لرزش مینی واش ها در حین شستشو نباشید مینی واش SH-MW4010 این مشکل را هم برای شما به بهترین نحو برطرف کرده است. گفتنی است که مینی واش جنرال مجهز به رله حرارتی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی موتور در اثر فشار بیش از حد می باشد.بهتر است کمی از برند جنرال بدانیم: شرکت بازرگانی صدر آراکس قشم (همان جنرال تکنیک) ، یکی از پیشگامان صنعت طراحی و تولید مینی‌ و‌اش‌های خودکار و نیمه‌خودکار است که بیش از دو دهه با سابقه ی بسیار عالی و بی نظیر فعالیت دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مینی واش جنرال تکنیک General Technic SH-MW 4010 Diaper Cleaner دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو مینی واش جنرال تکنیک General Technic SH-MW 4010 Diaper Cleaner را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مینی واش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم