برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

برس حرارتی مک استایلر ام سی 2590 Mac Styler MC-2590

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس حرارتی مک استایلر ام سی 2590 Mac Styler MC-2590 کد 14756 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس حرارتی مک استایلر ام سی 2590 Mac Styler MC-2590 انتخاب یک برس مو مناسب برای برس کشیدن و حالت دادن به موها از مهم ترین عامل های مراقبت از مو می باشد. برس حرارتی مک استایلر مانند یک سشوار عمل نموده و موهای شما را نرم و خشک و همچنین صاف و براق می کند.
برس حرارتی ام سی 2590 دارای پوشش صفحات سرامیکی می باشد که موها را در مقابل آسیب و سوختگی و شکنندگی محافظت می کند.برس حرارتی Mac Styler مجهز به سیستم خاموشی خودکار می باشد که پس از استفاده و گذشت 60 دقیقه زمان ، بصورت اتوماتیک خاموش می شود و همچنین دارای قابلیت تنظیم دما در 3 حالت مختلف را دارا می باشد و تا دمای 230 درجه سانتی گراد می توان تنظیم کرد و موهای خود را کاملا صاف و درخشان و خوش حالت نمود.
طول کابل برس حرارتی MC-2590 به میزان 2 متر می باشد که راحتی کار با برس را برای شما فراهم کرده و به راحتی می توانید قسمت های مختلف مو را با چرخش 360 درجه برس کشیده و صاف کنید.
برس حرارتی 2590 دارای صفحه نمایشگر LED بوده که وضعیتی از دمای مورد نظر را ، در اختیار شما قرار می دهد. دندانه ها برس ام سی 2590 بگونه ای طراحی شده اند که بدون نیاز به کوچکترین فشار ، روی موها لیز خورده و بدون آسیب زدن به پوست سر ، برس کشیدن را راحتتر می کند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ برس حرارتی مک استایلر MC-2590 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره برس حرارتی مک استایلر MC-2590 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco برس حرارتی مک استایلر ام سی 2590 Mac Styler MC-2590 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید حالت دهنده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
متوسط , 110 میلی متری
بیشینه‌ دما
230 درجه‌ی سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
60دقیقه
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
بله - 3 دما
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم