برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شیشه و سرشیشه شور نابی Nuby id5524 Bottle and Teat Brush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیشه و سرشیشه شور نابی Nuby id5524 Bottle and Teat Brush کد 11338 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • صورتی
  • لیمویی
  • آبی دریایی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیشه و سرشیشه شور نابی Nuby id5524 Bottle and Teat Brush یک محصول بسیار ضروری و کاربردی برای کودک است که محصول کشور آمریکاست که حتما برای رعایت نظافت شیشه شیر کودکان که یکی از مهم ترین وسیله ی کودکان به شمار می رود و در معرض آلودگی زیادی قرار دارد الزامی است و حتما باید در وسایل ضروری کودک جیی برای خودش داشته باشد. ویژگی جالبی که شیشه و سرشیشه شور نابی دارد پایه ی مکنده ای که دارد است و دیگر لازم نیست که نگران افتادن سرشیشه شور و کثیف شدنش باشد درواقع این ویژگی سرشیشه شور id5524 را از بقیه متمایز می کند و حتما توجه داشته باشید که طراحی این برس به گونه ای می باشد که شست و شو را برای شما آسان می کند.

شیشه و سرشیشه شور نابی دارای اسفنج می باشد که در وسط برس قرار دارد که به همین علت به سرشیشه شور نابی سر اسفنجی هم می گویند و قدرت تمیز کنندگی بالایی دارد. جنس موی برس از نایلون مقاوم و نرم است که هرچه تمیزتر شدن کمک می کند و دیگر تیزی زننده ی برس وجود ندارد که شمارا آزار بدهد و همچنین برای کودک خطرناک باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیشه و سرشیشه شور نابی Nuby id5524 Bottle and Teat Brush دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیشه و سرشیشه شور نابی Nuby id5524 Bottle and Teat Brush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید برس شیشه شور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
اسفنج و تار موی برس از نایلون
نوع محصول
شیشه و سرشیشه شور
سایر توضیحات
پایه مکنده دار، فاقد مواد شیمیایی و مضر BPA
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم