برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شارژر پاناسونیک انلوپ Panasonic BQ-CC17 Charger Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شارژر پاناسونیک انلوپ Panasonic BQ-CC17 Charger Kit کد 9205 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شارژر پاناسونیک انلوپ Panasonic BQ-CC17 Charger Kit  همراه با 2 عدد باتری قلمی شارژی انلوپ استاندارد با بهترین کیفیت ارئه می شود.  تکنولوژی جدید به کار رفته در شارژر های پاناسونیک( اِنلِوپ) نسبت به شارژرهای دیگر موجود در بازار این امکان را فراهم می کند که باتری های شارژی، بالاترین طول عمر را داشته باشند. شارژر پـانـاســـونیک ولتـاژ را تشخیص داده و قبل از شارژ شدن کامل، عمل شارژ را متـوقف می کند، که این امر به طول عمــر بالای باتری ختم می شود.
این شارژ باتری جدید پاناسونیک ( انلوپ ) مدل BQ-CC17 دارای 4 چراغ LED نمایش دهنده وضعیت شارژ می باشد که هریک متعلق به یک باتری در حال شارژ می باشد که با خاموش شدن چراغ LED نشان دهنده‌ی وضعیت شارژ کامل باتریفوق می باشد. شارژر BQ-CC17 قابلیت شارژ همزمان باتری های قلمی و نیم قلمی را دارا است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد شارژر پاناسونیک BQ-CC17 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شارژر پاناسونیک انلوپ Panasonic BQ-CC17 Charger Kit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شارژر باتری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم