برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

باتری لیتیوم-یون قابل شارژ پاناسونیک Panasonic 18650 Rechargeable Battery

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید باتری لیتیوم-یون قابل شارژ پاناسونیک Panasonic 18650 Rechargeable Battery کد 16721 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 2 عدد
  • 4 عدد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

باتری لیتیوم-یون شارژی پاناسونیک Panasonic 18650 Rechargeable Battery دارای 4 باطری با ظرفیت 4500 میلی آمپرساعت است که مناسب برای لپ تاپ، پاور بانک، ابزار صنعتی، دوربین عکاسی، پاور بانک های استارتر خودرو، دریل ،پیچ گوشتی شارژی و بسیاری دیگر از دستگاه های الکترونیکی  است.
باطری Panasonic 18650 نوک دار است و دارای ولتاژ 3.7 ولت است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد باتری لیتیوم-یون شارژی پاناسونیک 18650 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو باتری لیتیوم-یون شارژی پاناسونیک Panasonic 18650 Rechargeable Battery را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید باتری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد باتری های موجود در پک
چهار عدد
نوع باتری
لیتیوم-یون
ولتاژ باتری
3.7 ولت
قابلیت شارژ مجدد
دارد
مناسب برای
پاور بانک، انرژی خورشیدی، ابزار صنعتی، دوربین عکاسی، پاور بانک های استارتر خودرو، دریل ،پیچ گوشتی شارژی و بسیاری دیگر از دستگاه های الکترونیکی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم