برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

باتری قلمی و نیم قلمی آلکالاین ویوو بسته 20 عددی VEVO Alkaline LR03 LR6 AAA And AA Battery

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید باتری قلمی و نیم قلمی آلکالاین ویوو بسته 20 عددی VEVO Alkaline LR03 LR6 AAA And AA Battery کد 14129 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

باتری قلمی و نیم قلمی آلکالاین ویوو بسته 20 عددی VEVO Alkaline LR03 LR6 AAA And AA Battery در بسته بندی خود شامل 12 عدد باتری قلمی (AA) و 8 عدد باتری (AAA) با ولتاژ 1.5 ولت است که میتوانید برای انواع کارهای روزانه و ابزارهایی که نیاز به باتری دارند از آن استفاده نمایید.
باتری های آلکالاین طول عمر و دوام بیشتری نسبت به باتری های معمولی دارند . شرکت ویوو در ساخت این نوع باتری از هیچگونه جیوه و عنصر کادمیوم استفاده نکرده و این یک مزیت نیز محسوب میشود.
باتری های ویوو غیر قابل شارژ هستند و میتوانید در انواع ریموت ،ساعت های دیواری و رومیزی ،رادیوها ،چراغ قوه و ... از آنها بهره ببرید .ویوو تولید کشور کانادا است و کیفیت بالایی دارد تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و با اطمینان از آن استفاده نمایید.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری باتری قلمی و نیم قلمی آلکالاین ویوو را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد باتری قلمی و نیم قلمی آلکالاین ویوو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو باتری قلمی و نیم قلمی آلکالاین ویوو بسته 20 عددی VEVO Alkaline LR03 LR6 AAA And AA Battery را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید باتری با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد باتری های موجود در پک
20 عدد
نوع باتری
قلمی و نیم قلمی
ولتاژ باتری
1.5 ولت
نوع تکنولوژی باتری
آلکالاین
قابلیت شارژ مجدد
ندارد
ماندگاری طولانی
دارد
مناسب برای
انواع دستگاه های دیجیتال
سایر ویژگی ها
فاقد جیوه و کادمیوم - 12 عدد باتری قلمی و 8 عدد نیم قلمی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم