برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

تب سنج دیجیتال کودک دریم بیبی اف 319 Dream Baby F319 Baby Digital Thermometer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تب سنج دیجیتال کودک دریم بیبی اف 319 Dream Baby F319 Baby Digital Thermometer کد 8837 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تب سنج دیجیتال کودک دریم بیبی مدل 319 Dream Baby F319 Baby Digital Thermometer محصولی کاربردی و دیجیتال می باشد که می تواند گستره ی دمایی 32 تا 42.9 درجه سانتیگراد را اندازه گیری کند . تب سنج دریم بیبی به صورت خودکار خاموش می شود و مدت زمانی که برای اندازه گیری دمای دهان و مقعد نیاز دارد 30 ثانیه می باشد . ابعاد تب سنج مدل 319 حدود 1.5 × 3.5 × 13.5 سانتی‌متر بوده و می تواند به صورت صوتی نیز دمای دقیق را اعلام کند . تب سنج دریم بیبی قابلیت اندازه گیری دما در دو واحد سانتی گراد و فارنهایت را دارد . بدنه ی تب سنج 319 نسبتا انعطاف پذیر است تا بتوانید دما را به راحتی اندازه گیری کنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تب سنج دیجیتال کودک دریم بیبی مدل 319 Dream Baby F319 Baby Digital Thermometer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  تب سنج دیجیتال کودک دریم بیبی مدل 319 Dream Baby F319 Baby Digital Thermometer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تب سنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
تب سنج
نشانگر میزان باتری
دارد
نوع دماسنج
دیجیتال
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
گستره دمایی
32.0 تا 42.9 درجه سانتی گراد و 90.0 تا 109.4 درجه‌ی فارنهایت
سایر توضیحات
قابلیت اعلام صوتی ثبت دقیق دما- دارای قاب نگهداری-اندازه‌گیری دما در 30 ثانیه- اندازه‌گیری دما برحسب دو واحد سانتی‌گراد و فارنهایت- دارای بدنه‌ی انعطاف‌پذیر جهت سهولت در اندازه‌گیری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم