برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کیسه آب گرم کودک طرح خرگوش Rabbit 1166 Hot Water Bag

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کیسه آب گرم کودک طرح خرگوش Rabbit 1166 Hot Water Bag کد 12392 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • صورتی
  • آبی دریایی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کیسه آب گرم کودک طرح خرگوش Rabbit 1166 Hot Water Bag دارای محفظه ای پلاستیکی است که روکشی از پارچه ئارد تا گرمای بیش از حد به پوست کودک آسیب وارد نیاورد. استفاده  از کیسه آب گرم در نوزادان و کودکان می تواند به بسیاری از مشکلات و درد های آنها کمک نماید. دل درد ، سرماخوردگی و یا کمپرس گرم محل واکسن از جمله موارد استفاده کیسه های آب گرم است که وجود آنها را در هر خانه ای و در لوازم هر نوزادی ضروری می نماید. برای استفاده از کسیه آب گرم کافیست دو سوم حجم کیسه را با آب گرم پر کرده و پس از خارج نمودن هوای داخل محفظه درب آن را ببندید. از کیسه آب گرم برای کمپرس های سرد نیز می توان استفاده نمود. کیسه آب گرم در ابعاد 24 × 16 سانتیمتر و در دو رنگ آبی و صورتی تهیه شده تا بنا بر سلیقه و جنسیت نوزاد بتوان از آن استفاده نمود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کیسه آب گرم نوزاد طرح خرگوش دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو کیسه آب گرم کودک طرح خرگوش Rabbit 1166 Hot Water Bag را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کسیه آب گرم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم