برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور جیمی Gemei GM 7002 Epilator

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور جیمی Gemei GM 7002 Epilator کد 16418 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • چند رنگ
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور جیمی Gemei GM 7002 از دیگر محصولات برند جمی است که مورد تأیید استاندارد اروپا CE می باشد. جنس موچین های دستگاه Gemei GM 7002 استیل ضد زنگ بوده و دارای 30 عدد موچین می باشد که به کمک آن می توانید موهای کوتاه تا اندازه 0.5 میلی‌ متر را اصلاح نمایید، همچنین برای موهای بلندتر نیز می توانید از سری مخصوص شیو استفاده نمایید. Gemei GM 7002 نیز دارای سری دیگری می باشد که به کمک آن می توانید پوست های مرده را از بین برده و پوستی نرم و لطیف داشته باشید.
اپیلاتور جمی GM 7002 دارای قابلیت ضد آب و استفاده به صورت خشک و مرطوب بوده که می توانید براحتی از آن اسفاده نمایید. همچنین قابلیت تنظیم سرعت را دارد که می توانید بنا به استفاده مورد نیاز خود آن را تنظیم نمایید که بهتر است برای جاهای حساس پوست سرعت کم و جاهای زخیم تر از سرعت زیاد استفاده نمایید. منبع شارژ اپیلاتور GM 7002 برق خانگی(با سیم) و باتری قابل شارژ(بی سیم) می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور Gemei GM 7002 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اپیلاتور جیمی Gemei GM 7002 Epilator را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم) , باتری قابل شارژ(بی سیم)
دارای استند شارژ
نیست
امکان شارژ شدن سریع
ندارد
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
سایر ویژگی ها
تعداد موچین ها 30 عدد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم