برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر موی بدن تندا مدل Me My Elos Touch 200,000 Pulses

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر موی بدن تندا مدل Me My Elos Touch 200,000 Pulses کد 8774 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
19,734,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر موی بدن تندا مدل Me My Elos Touch 200,000 Pulses دستگاه فوق العاده ارزشمند و مفیدی است که با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می گیرد تا برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید! لیزر تندا با قابلیت 200000 پالس قادر است ظرف مدت کوتاهی با دقت با موهای بدن شما را از بین برده و دوره درمان کوتاهی را رقم میزند. شما پس از چند بار استفاده به طور کامل از موهای زائد خداحافظی می کنید و در کنار این لیزر با کیفیت، یک دستگاه لیزر دستی تندا زپ برای از بین بردن آکنه و ترمیم پوست به صورت رایگاه و هدیه به شما داده می شود. لیزر تندا  را برای انواع پوست ها می توانید استفاده کنید و بهترین نتایج را بگیرید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لیزر موی بدن تندا مدل Me My Elos Touch 200,000 Pulses دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو لیزر موی بدن تندا مدل Me My Elos Touch 200,000 Pulses  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیزر اصلاح بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تکنولوژی اصلاح
لیزر
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
سایر توضیحات
با قدرت 200000 پالس، سریع و دقیق به همراه یک دستگاه تندا زپ رایگان.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم