برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور بابیلیس 770 دوفلکس Babyliss Duoflex 770

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور بابیلیس 770 دوفلکس Babyliss Duoflex 770 کد 5739 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور بابیلیس 770 دوفلکس Babyliss Duoflex 770 با طراحی دو سر منعطف با زاویه حرکت 30 درجه و بدنه ارگونومیکی که دارد تمامی موهای زائد نواحی مختلف بدن بانوان را می زداید . اپیلاتور 770 دارای 60 موچین ظریف فلزی می باشد که در خلاف جهت هم می چرخند و کوتاهترین موهها در اندازه 0.5 میلی متری را از روی پوست اصلاح می کنند .
3سری اپیلیدی ، شیور و نقاط حساس به شما این امکان را می دهد که نواحی مختلف مانند زیر بغل ، دست پا و خط مایو را به راحتی اصلاح کنید . دستگاه Duoflex 770 دارای عملکرد شارژی می باشد و شما پس از شارژ کردن 16 ساعته اولیه می توانید به مدت 40 دقیقه بدون سیم از اپیلاتور استفاده نمایید . به دلیل کار کردن دستگاه با ولتاژ جهانی شما می توانید در هر نقطه از دنیا از آن استفاده کنید . 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد اپیلاتور بابیلیس Duoflex 770 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو اپیلاتور بابیلیس 770 دوفلکس Babyliss Duoflex 770 را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
فلزی
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
زمان استفاده پس از شارژ
40 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
16 ساعته
تعداد تیغه
4
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
اندازه اصلاح
0.5 میلی متر
سایر ویژگی ها
مخصوص بانوان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم