برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه وکس خشابی غلتکی دستگاه هیتر موم/موم اپیلاسیون/ نوار 100عددی TimiCare Wax Hair Removal Portable Hair Roller

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه وکس خشابی غلتکی دستگاه هیتر موم/موم اپیلاسیون/ نوار 100عددی TimiCare Wax Hair Removal Portable Hair Roller کد 19673 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
828,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه وکس خشابی غلتکی دستگاه هیتر موم/موم اپیلاسیون/ نوار 100عددی TimiCare Wax Hair Removal Portable Hair Roller فقط 20 تا 30 دقیقه زمان نیاز دارد تا موم گرم شود و پس از آن می توانید موهای زائد بدن خود را از ریشه از بین ببرید.ولتاژ  دستگاه وکس خشابی 110-240 ولت، 50/60 هرتز است و حجم موم 100 گرم است.

مراحل استفاده:قبل از استفاده، مطمئن شوید که پوست کاملا تمیز است.2. موم را داخل دستگاه واکس قرار دهید.3. دستگاه واکس را به دستگاه اصلی وصل کنید، برق اصلی را وصل کنید و برق را روشن کنید.4. موم را حدود 20-30 دقیقه گرم کنید. سپس شروع به استفاده کنید.5. محصولات را به سمتی که مو رشد می کند حرکت دهید و مساحت 15-18 سانتی متر مربع را بپوشانید.مطمئن شوید که دمای عملیات موم مناسب است.اگر موم خیلی داغ است، مدتی صبر کنید سپس شروع شود.یا موم را روی کاغذ موبر برای استفاده قرار دهید.6. از نوار کاغذی روی ناحیه مورد نظر استفاده کنید. از دست برای فشار دادن به رشد مو استفاده کنید.7-کاغذ حذف مو را در جهت معکوس که موبر بکشید.8. پس از برداشتن موهای زائد، از پاک کننده برای از بین بردن موهای زائد برای تمیز کردن استفاده کنید.9. پس از تمیز کردن، از مرطوب کننده بدون عطر برای انجام ماساژ استفاده کنید.

لیست پکیج:

  • 1 عدد دستگاه واکس هیتر 
  • 2 عدد موم موبر غلتکی
  • 100 x کاغذ موبر

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی خرید دستگاه گرم کننده موم خشابی پرنسلی PR513AT دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی دستگاه وکس ارشاکو دستگاه وکس خشابی غلتکی دستگاه هیتر موم/موم اپیلاسیون/ نوار 100عددی TimiCare Wax Hair Removal Portable Hair Rollerرا با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید گرم گننده موم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سایر مشخصات و قابلیت ها
شامل 1 عدد دستگاه واکس هیتر 2 عدد موم موبر غلتکی100 x کاغذ موبر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم