برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کارتریج لیزر سیکلن فلش اند گو پروفشنال گرید Silk'n Flash & Go Professional Grade Upgrade Kit Cartridge

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کارتریج لیزر سیکلن فلش اند گو پروفشنال گرید Silk'n Flash & Go Professional Grade Upgrade Kit Cartridge کد 13159 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد
  • 1 عدد
  • 3 عدد
نام تجاری:
2,469,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کارتریج لیزر سیلکن فلش اند گو پروفشنال گرید Silk'n Flash & Go Professional Grade Upgrade Kit Cartridge برای تمام دستگاه های لیزر سیکلن مناسب بوده و با طول عمر طولانی و کیفیت بسیار بالای خود می تواند شما را از شر موهای زائد رهایی بخشد. هر کارتریج لیزر سیلکن می تواند 1000 پالس را پاسخگو بوده و برای سرتاسر بدن و چانه و گردن مورد استفاده قرار گیرد. 
کاتریج دستگاه لیزر سیکلن در دو بسته بندی عرضه گردیده که یکی شامل یک عدد کارتریج و دیگری شامل سه عدد کارتریج می باشد . با استفاده یک دوره از این دستگاه لیرز می توانید به راحتی پوستی صاف و درخشان را تجربه نموده و درمان های کلینیکی را در خانه و با هزینه ای بسیار کمتر انجام دهید. 
کمپانی سیلکن یکی از معتبرترین و محبوب ترین کمپانی های تولید کننده دستگاه های لیزر خانگی است که در بیش از 10 سال فعالیتش توانسته محصولاتش را در سرتاسر جهان به فروش برساند و در حال حاضر در لیست برترین لیزرهای خانگی جهان قرار دارد . 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کارتریج لیزر سیکلن فلش اند گو پروفشنال گرید Silk'n Flash & Go Professional Grade Upgrade Kit Cartridge دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  کارتریج لیزر سیکلن فلش اند گو پروفشنال گرید Silk'n Flash & Go Professional Grade Upgrade Kit Cartridge را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کارتریج لیزر اصلاح بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تکنولوژی اصلاح
لیزر
سایر توضیحات
نکته : برای دستگاه های لیزر سیلکن فلش اند گو 1000 مناسب نمی باشد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم