برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

موم (وکس) قالبی آلوئه ورا اطلس Atlas aloe vera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید موم (وکس) قالبی آلوئه ورا اطلس Atlas aloe vera کد 21263 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
362,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

موم (وکس) قالبی آلوئه ورا اطلس Atlas aloe vera دارای وزن 1 کیلو است که مناسب برای سالن ها و آرایشگاه ها می باشد و همچنین دارای عصاره ی آلوئه ورا است که باعث لطافت پوست می شود. بعد از استفاده از موم اطلس به مدت 4 هفته از شر موهای زائد خلاص خواهید شد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موم (وکس) قالبی آلوئه ورا اطلس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی موم ارشاکو موم (وکس) قالبی آلوئه ورا اطلس Atlas aloe vera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید موم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حجم
1000 گرم
عصاره
دارد
نوع عصاره
آلوئه ورا
کشور سازنده
ایران
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
828,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه وکس خشابی غلتکی دستگاه هیتر موم/موم اپیلاسیون/ نوار 100عددی TimiCare Wax Hair Removal Portable Hair Roller کد 19673 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم