برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

موزن گوش،بینی و ابرو پرومکس Promax 3260 Nose, Ear And Eyebrow Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید موزن گوش،بینی و ابرو پرومکس Promax 3260 Nose, Ear And Eyebrow Trimmer کد 11418 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

موزن ابرو،گوش و بینی پرومکس Promax 3260 Nose, Ear And Eyebrow Trimmer مجموعه ای کوچک و‌ کم حجم اما در عین حال بسیار کاربردی برای آقایانی است که به آراستگی ظاهر خود توجه دارند.
موزن پرومکس 3260 دارای 2 سری قابل تعویض بوده که 1 سری آن برای کوتاه کردن موی بینی و گوش و سری دیگر آن از جنس استیل ضد زنگ بوده که با قابلیت چرخشی که دارد به عنوان خط زن عمل می کند.
برای محافظت بیشتر از سری دستگاه حین حمل و انتقال نیز برای آن پوششی ضد ضربه تعبیه گشته است. این مجموعه تنها با یک باتری قلمی 1/5 ولتی کار می کند.
پرومکس 3260 دارای 2 سری: 1- سری موزن چرخشی برای اصلاح گوش و بینی 2- تریمر باریک همراه با شانه برای اصلاح موهای ابرو است که می توانید علاوه بر ابرو گوش و بینی خود و کودکان و تمامی اعضای خاواده خود را تمیز نمایید. دارای شانه‌ی اصلاح با 3 طول اصلاح 2، 4 و 6 میلی‌متر است و همچنین دارای لامپ روشن کردن موضع اصلاح برای دید بهتر شما تعبیه شده است.
منبع انرژی دستگاه موزن 3260 یک عدد باتری قلمی و با وزن: 65 گرم که بسیار سبک و راحت می باشد و با  ابعاد: 14 × 3 × 3 سانتی‌متر تا به راحتی در دست شما جای بگیرد که بسیار خوش دست است.
سایت ارشاکو یکی از مراجع اصلی محصولات پرومکس است که با خیالی راحت از اصل و استاندارد بودن محصول و با قیمتی مناسب می توانید این محصول را خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی موزن گوش،بینی و ابرو پرومکس 3260 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موزن گوش و بینی Promax 3260 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو موزن گوش،بینی و ابرو پرومکس Promax 3260 Nose, Ear And Eyebrow Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید موزن اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
موزن گوش و بینی و ابرو
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری غیر قابل شارژ(بی سیم)
سایر ویژگی ها
سایر قابلیت ها دارای روشن کردن لامپ برای اصلاح راحتتر
سری موزن چرخشی برای اصلاح گوش و بینی
تریمر باریک همراه با شانه برای اصلاح موهای ابرو
دارای شانه‌ی اصلاح با سه طول اصلاح 2، 4 و 6 میلی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم