برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تیغ خودتراش بک بلید بیگ موث با دسته برای پشت کمر و بازوها baKblades Big Mouth Do-It-Yourself Back Hair Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تیغ خودتراش بک بلید بیگ موث با دسته برای پشت کمر و بازوها baKblades Big Mouth Do-It-Yourself Back Hair Shaver کد 8143 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,592,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(13 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تیغ خودتراش بک بلید بیگ موث با دسته برای پشت کمر و بازوها baKblades Big Mouth Do-It-Yourself Back Hair Shaver یک ابزار فوق العاده برای آقایان می باشد که کمک می کند موهای ناخواسته پشت کمر و بازوهای خود را به تنهایی و به راحتی اصلاح کنند. این محصول شامل یک تیغ کاملا ایمن و بهداشتی با یک دسته مناسب که می توانید با آن موهای پشت کمر، بالا و پایین و بازوها را پاک کنید. برای این کار هفته ای دو سه بار این کار را تکرار کنید تا کاملا کارکردن با این وسیله برایتان راحت باشد. بدون نیاز به هیچ کرم اصلاحی شما می توانید از این تیغ استفاده کنید و نتایج بسیار شگفت انگیز آن را ببینید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ تیغ خودتراش بک بلید بیگ موث را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تیغ خودتراش بک بلید بیگ موث با دسته برای پشت کمر و بازوها baKblades Big Mouth Do-It-Yourself Back Hair Shaver دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو تیغ خودتراش بک بلید بیگ موث با دسته برای پشت کمر و بازوها baKblades Big Mouth Do-It-Yourself Back Hair Shaver  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تیغ خودتراش اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم