برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح بدن فیلیپس Philips TT2030 Body Groomer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح بدن فیلیپس Philips TT2030 Body Groomer کد 3598 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح بدن فیلیپس Philips TT2030 Body Groomer دستگاه چند کاره ای است که موهای بدن آقایان را به طور کامل اصلاح می کند.
ماشین اصلاح فیلیپس مجهز به فویل شیور جهت اصلاح کامل موهای بدن است.
تیغه اصلاح 32 میلی متری ماشین اصلاح با یکبار استفاده بر روی پوست تمامی موهای زائد را اصلاح می کند. تیغه و فویل شیور از مواد با کیفیت و ضد آلرژی ساخته شده اند که از التهاب پوستی جلوگیری می کنند.
برای اصلاح سریع نواحی وسیع مانند سینه می توان شانه اصلاح بزرگ را به کار برد که قابل تنظیم در 5 درجه مختلف است. شانه اصلاح حساس مناسب برای اصلاح نواحی حساس مانند زیر بغل است.
مشخصات قابل توجه ماشین اصلاح بدن فیلیپس 100% ضد آب بودن آن است که امکان استفاده آسان در زیر دوش و نظافت راحت دستگاه را فراهم می کند.
از ویژگی های دستگاه TT2030 مجهز بودن به چراغ نشانگر ال ای دی است که وضعیت های مختلف شارژ کامل، شارژ ناکافی و در حال شارژ را نشان می دهد. ماشین اصلاح بدن فیلیس دارای پایه شارژ برای نگه داری و شارژ آسان است.
جهت شارژ دستگاه کافی است ابتدا آن را روی پایه قرار دهید. پایه را به آداپتور و آداپتور را به پریز برق متصل نمائید. در این حالت چراغ نشان گر وضعیت در حال شارژ دستگاه روشن می شود. جهت شارژ کامل دستگاه 8 ساعت لازم است. پس از شارژ کامل، می توان از ماشین اصلاح تا 50 دقیقه استفاده نمود.
این ماشین صلاح دارای ولتاژ جهانی 100 تا 240 ولت می باشد و می توان آن را در هر نقط از دنیا مورد استفاده قرار داد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین اصلاح بدن فیلیپس TT2030 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ارشاکو ماشین اصلاح بدن فیلیپس Philips TT2030 Body Groomer را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
فلزی
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
شارژی و برقی
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
50 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
8 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم