برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست اصلاح موی صورت و بدن رمینگتون 400 Remington 400 Groom Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست اصلاح موی صورت و بدن رمینگتون 400 Remington 400 Groom Kit کد 3586 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح و پیرایش رمینگتون 400 Remington 400 Groom Kit دستگاهی است 7 کاره با سری های مختلف از جنس تیتانیوم که سختر از استیل بوده و دارای طول عمر بالایی نیز می باشد که با یکبار کشیدن روی پوست موها را یا از بین می برد و یا بطور کاملا یکدست صاف و مرتب می کند.
اگر دارای پوستی حساس می باشید دستگاه Remington با سیستم نانوسیلور و قابلیت های خاص بسیار ایده ال می باشد و اصلاحی بدون دردسر را فراهم می کند.
ماشین اصلاح 400 رمینگتون دارای 5 سری با کاربردهای مختلف که شامل یک موزن بینی و گوش، یک موزن ابرو، 2 شانه پلاستیکی جهت کوتاه کردن مو و یک شیور بدن می باشد که به راحتی با یک اشاره به بدنه اصلی نصب و قابل استفاده می باشند.
دستگاه Remington قابل شارژ بوده و توسط پایه ای که همراه دستگاه می باشد به سهولت می توان به مدت 90 دقیقه آن را بطور کامل شارژ سپس به مدت 40 دقیقه بطور مداوم از دستگاه استفاده نمود. همچنین جهت کنترل دستگاه یک دکمه فوق العاده با کیفیت و نرمی بر روی بدنه تعبیه شده که توسط آن به راحتی می توان دستگاه را خاموش و روشن کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست اصلاح صورت و بدن رمینگتون 400 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست اصلاح موی صورت و بدن رمینگتون 400 Remington 400 Groom Kit را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
تیتانیوم
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
زمان استفاده پس از شارژ
40 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
90 دقیقه
سایر ویژگی ها
سری ها: موزن بینی و گوش، موزن ابرو، دو شانه پلاستیکی و یک شیور بدن - مجهزبه فناوری Aquatec seal - تکنولوژی نانوسیلور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم