برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اسپیکر انکر بلوتوثی و قابل حمل Anker A3145 SoundCore Boost Bluetooth Portable Speaker

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اسپیکر انکر بلوتوثی و قابل حمل Anker A3145 SoundCore Boost Bluetooth Portable Speaker کد 14211 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اسپیکر انکر بلوتوثی و قابل حمل Anker A3145 SoundCore Boost Bluetooth Portable Speaker میتواند به راحتی از سه طریق کابل AUX ،NFC و بلوتوث نسخه 4.2 به بالا به موبایل یا لپ تاپ شما وصل شده و موزیک مورد نظر یا صدای فیلم و ... را پخش کند .
اسپیکر انکر قابلیت تنظیم صدا و تنظیم بیس را دارد و میتوانید به راحتی میزان بیس مورد نظر را برای آن تنظیم کنید و از موسیقی لذت ببرید .اسپیکر بلوتوثی انکر دارای دو عدد ساب ووفر است و با داشتن باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5200 تا 12 ساعت بدون اتمام شارژ برای شما موسیقی و صداها را پخش خواهد کرد .
مدت زمان شارژ کامل این اسپیکر 4 الی 5 ساعت است و پس از آن میتوانید از امکانات ویژه دستگاه خود بهره ببرید .اسپیکر انکر دارای یک خروجی USB است و علاوه بر قابلیت پخش صدا میتواند موبایل شما را نیز شارژ کند .
از دیگر ویژگی های انکر علاوه بر پخش موسیقی و شارژ موبایل ،قابلیت کنترل تماس های دریافتی از طریق اسپیکر است که با استفاده از دکمه های تعبیه شده روی دستگاه به سادگی امکان پذیر است .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد اسپیکر انکر بلوتوثی و قابل حمل دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco اسپیکر انکر بلوتوثی و قابل حمل Anker A3145 SoundCore Boost Bluetooth Portable Speaker را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اسپیکر (بلندگو) اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم