برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اسپری زنانه امپر کت واک Emper Catwalk Spray For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اسپری زنانه امپر کت واک Emper Catwalk Spray For Women کد 13994 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
حداقل تعداد سفارش برای این محصول 5 عدد است.
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اسپری زنانه امپر کت واک Emper Catwalk Spray For Women میتواند یک مکمل بسیار خوب برای عطر زنانه کت واک باشد که رایحه آن را تقویت می نماید و باعث بیشتر شدن بوی خوش بدن می شود. اسپری را به تنهایی نیز می توانید استفاده نمایید که در اینصورت هم یک همراه خوب برای روزهای شماست.
اسپری امپر کت واک دارای رایحه گرم، شیرین و تند می باشد و 200 میلی لیتر حجم دارد. اسپری های امپر برای جلوگیری از تعریق طراحی نشده اند و تنها باعث متصاعد شدن بوی خوش بیشتر می شوند که نشاط و شادابی بیشتر را برای شما به ارمغان می آورند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد اسپری زنانه Emper Catwalk دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین اسپری ارشاکو اسپری زنانه امپر کت واک Emper Catwalk Spray For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اسپری زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم، تند و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
200 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-01-20

این اسپری رو هدیه گرفتم...بوی متوسطی داره زیاد خوب نیست... من فاسیو داشتم و خیلی بهتر بود

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم