برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پازل آموزشی جولی بیبی لاولی بیبی فرست بلاک Jollybaby 1379 Lovely Baby's First Block

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پازل آموزشی جولی بیبی لاولی بیبی فرست بلاک Jollybaby 1379 Lovely Baby's First Block کد 12466 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • صورتی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پازل آموزشی جولی بیبی لاولی بیبی فرست بلاک Jollybaby 1739 Lovely Baby's First Block جعبه ای در ابعاد 14 × 10 × 18 سانتیمتر با 10 قطعه پلاستیکی از اشکال هندسی است که کودک بایستی آنها را با توجه به شکلشان از حفره ی روی جعبه به داخل بیاندازد. پازل های آموزشی اسباب بازی های بسیار مفیدی برای کودکان شش ماه به بالا محسوب می شوند . زیرا کودک می تواند تجارب بسیاری را در حین بازی به دست آورد و همین امر او را ر شناخت اشیا و درک اشکال یاری می کند. در کنار اکتشافات کودک در حین بازی ، مهارت های جسمانی او نیز ، مانند برداشتن ، چرخاندن اشیا در دست ، شناخت رنگ ها ، هماهنگی میان چشم و دست  و .. نیز در کودک بالا می رود. بلوک های پازل 1739 جولی بیبی در 5 شکل طراحی شده که از هر شکل دو عدد در مجموعه بازی قرار داده شده است. پازل آموزشی جولی بیبی در دو رنگ صورتی و آبی تهیه شده که می توان با توجه به علایق و جنسیت کودک آن را خریداری نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پازل آموزشی جولی بیبی لاولی بیبی فرست بلاک Jollybaby 1739 Lovely Baby's First Block دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پازل آموزشی جولی بیبی لاولی بیبی فرست بلاک Jollybaby 1739 Lovely Baby's First Block را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اسباب بازی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
140 × 100 × 180 میلیمتر
وزن
292 گرم
وزن بسته بندی
380 گرم
جنس
پلاستیک
نوع
پازل آموزشی
رده سنی
+6 ماه
قابلیت شستشو
دارد
خطر بلعیدن
ندارد
سایر مشخصات
پازل آموزشی با هدف شناخت اشکال و رنگها و افزایش مهارت های کودک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم