برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو بخار فیلیپس Philips GC2984/20 Steam Iron

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو بخار فیلیپس Philips GC2984/20 Steam Iron کد 7736 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو بخار فیلیپس 2984/20 Philips GC2984/20 Steam Iron با طراحی و رنگ آبی تیره زیبا، اتویی بسیار کارآمد است که کار با آن راحت و آسان است.
اتو بخار Philips GC2984 دارای دو دکمه بر روی دسته برای بخار دهی لحظه ای و اسپری آب که خروجی آن در جلوی اتو است و پیچ تنظیم کننده ی حرارت بر اساس جنس پارچه ها که در قسمت میانی دستگاه قرار گرفته و دکمه ای برای بخار دهی پیوسته که همگی اتوکشی را ساده و سریع می کنند.
مخزن آبی با ظرفیت 300 میلی لیتر نیز برای اتو بخار فیلیپس مدل جی سی 2984 تعبیه شده که با توجه به ضد چکه و ضد رسوب بودن دستگاه با خیالی آسوده می توان مخزن را پر کرد و نگرانی از لک شدن لباس بر اثر چکیدن آب و رسوبات آهکی نداشت.
جنس کفی اتو بخار فیلیپس GC2984 از استیم گلاید است که با قدرت هر چه بیشتر چروک ها را از بین برده و لباس ها را صاف می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو بخار فیلیپس GC2984 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتو بخار فیلیپس Philips GC2984/20 Steam Iron را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع اتو
اتو بخار
جنس کف
استیم گلاید پلاس
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
300 میلی لیتر
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
سیستم ضدچکه
دارد
اسپری آب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم