برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو پرومکس Promax Hair Straightener 5757K

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو پرومکس Promax Hair Straightener 5757K کد 5133 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
3,100,000 تومان
%3 تخفیف
2,999,000 تومان
موجود - گارانتی 24 ماهه نگان سرویس
(12 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو پرومکس Promax Hair Straightener 5757K دارای صفحاتی با کیفیت و پهن می باشد که با روکش کراتین پوشانده شده اند و جهت استفاده حرفه ای و یا مصارف شخصی مناسب می باشد که به شما امکان صاف کردن موهایتان در کمترین زمان ممکن را می دهد. اتوی مو 5757K از قدرت 55 وات بهره می برد.
اتو مو سرامیکی 5757 پرومکس مجهز به تنظیم درجه حرارت صفحات از 130 تا 230 درجه سانتی گراد می باشد، که دمای تنظیم شده به کمک چراغ های نشانگر روی بدنه به شما نمایش داده می شود:
جهت ساده تر شدن عمل صاف کردن موها، روکش مخصوص روی صفحات با القای کراتین به سطح و ساقه مو و از همه مهم تر حرارت بسیار زیاد دستگاه تعبیه شده است که باعث فعال شدن کراتین موجود در موهای کراتینه شده می باشد. بعبارتی می توان گفت که این محصول یک محصول ایده آل برای موهای کراتینه محسوب می شود.
اتوی مو پرومکس 5757K با ولتاژ 110 - 240 ولت کار می کند که همین ویژگی آن باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن گشته است، چرا که می توان از آن در هر جای دنیا استفاده کرد. سیم بلند 3 متری و قابلیت چرخش 360 درجه در قسمت انتهایی راحتی کار با دستگاه را چند برابر می کند. همچنین می توانید هنگام حمل و جابجایی دستگاه از کیف نگهداری مخصوص آن استفاده نمایید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی اتو مو پرومکس 5757K را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو Hair Straightener 5757K دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین اتو مو ارشاکو اتو مو پرومکس Promax Hair Straightener 5757K را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک تورمالین
نوع صفحات
متوسط و دارای کراتین
بیشینه‌ دما
230 درجه
فناوری تولید یون
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
ندارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
سایر ویژگی ها
دارای نشانگرهای LED در 6 رنگ برای نشان دادن دما-گرم شدن سریع6 دمای قابل تنظیم از 130 تا 230 درجه‌ی سانتی‌گراد دارای بدنه‌ی ضد لغرزش-کراتینه کننده برای داشتن موهایی صاف‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر و بدون وز شدگی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-04-01

من از این اتومو خیلی رضایت دارم برای کار کراتین رو موهای مشتری واقعا عالیه یک اتو موی سبک و خوشدست و با گرماش خوب هستش . کاکردش فوق العاده است

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم