برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو براون ای اس2 ام ان Braun ES2 MN Hair Straightener

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو براون ای اس2 ام ان Braun ES2 MN Hair Straightener کد 3764 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو براون ای اس2 ام ان Braun ES2 MN Hair Straightener با صفحات سرامیکی توسط شرکت Braun تولید شده است. جنس صفحات اتو مو معمولا از استیل یا سرامیک است. اما باید گفت صفحه‌های سرامیکی برای سلامتی مو مناسب‌تر هستند زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهند و در برابر گرما مقاومت دارند، بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از اتو مو کاهش می‌یابد. کفه‌های سرامیکی به دلیل مقاومت در برابر حرارت، دیرتر فرسوده می‌شوند و بر همین اساس، عمر بالاتری دارند. همچنین حرارتی که در زیر کفه‎های سرامیکی ایجاد می‌شود، به خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند. همین عامل باعث می‌شود تا حرارت به طور یکسان در حین اتو کشیدن به تمام موها منتقل شود. ES2 MN با صفحات باریک برای موهای کوتاه مناسب است. همچنین اگر می‌خواهید به موهای خود حالت بدهید، با استفاده از صفحات باریک اتو مو به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.  محصول  براون از فناوری تولید یون بهره می‌گیرد که به این وسیله با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین اتو کشیدن کاهش می‌یابد. اتو مو  براون دارای سیستم خاموش شدن خودکار پس از 30 ثانیه استفاده نکردن است. ویژگی‌ای که طول عمر آن را افزایش می‌دهد. همچنین با استفاده از قابلیت تنظیم دما می‌توان موهای خشک، مرطوب و حالت‌دار را به‌راحتی صاف کرد. اگر به دنبال یک اتو موی قوی برای صاف کردن موهای خود هستید، ES2 MN را می‌توانید انتخاب کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو براون ES2 MN دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتو مو براون ای اس2 ام ان Braun ES2 MN Hair Straightener را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
باریک
بیشینه‌ دما
200 درجه‌ی سانتیگراد
فناوری تولید یون
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
30 ثانیه
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
LCD دارد
سیم گردان
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-04

دستگاه با کیفیتیه فقط انتظار من از سرعتش برای حالت دهی به موهای فرم کمی بیشتر از این حد بود که اون هم بخاطر فر و پر بودن موهای من هستش .

1396-09-17

یه دستگاه با کیفیت و عالی هستش . یکی از ویژگی های خوبش اینه که جنس صفحه اش از سرامیک هستش . من از این اتومو برای موهای لختم استفاده کردم و خیلی خوب به موهام حالت داد و میتونم بگم همیشه دنبال همچین دستگاهی بودم.حرارت مناسبی داره و موها رو نمی سوزونه . در کل از 100 نمره 80 رو میگیره

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم