برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بوش Bosch PHC 2560

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بوش Bosch PHC 2560 کد 3722 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بوش Bosch PHC 2560 دارای قدرت 170 وات می باشد. اتو مو Bosch PHC 2560 دارای یک صفحه صاف کننده از جنس سرامیکی می باشد که برای صاف کردن مو استفاده می شود و به موهها آسیب نمی رساند و در مدت زمان 60 ثانیه گرم می شود و حداکثر دمای دستگاه 200 درجه سانتیگراد می باشد همچنین دستگاه دارای تکنولوژی یونیزاسیون می باشد که به درخشندگی و براقیت موهها کمک می کند .
دستگاه بوش دارای تکنولوژی خاموش شدن خودکار می باشد که زمانی که دمای دستگاه بالا می رود به طور خودکار خاموش می شود و اگر بخواهید دوباره از ان استفاده کنید باید کمی صبر کنید تا دستگاه خنک شود و دوباره از آن استفاده نمایید همچنین می توانید صفحات اتو مو را قفل کنید .بر روی اتو مو یک نشانگر وجود دارد که زمانی که اتو مو اماده کار کردن است به شما علامت می دهد و می توانید از دستگاه استفاده کنید
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو بوش Bosch PHC 2560J دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتو مو بوش Bosch PHC 2560J را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
بیشینه‌ دما
200 درجه
فناوری تولید یون
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
سایر ویژگی ها
مدت زمان گرم شدن 60 ثانیه
ضد الکتریسیته ساکن
تنطیم الکترونیکی گرما
نشانگر آماده به کار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم