برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

اتو مو رمینگتون Remington S7307 Aqualisse Extreme Hair Straightener

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو رمینگتون Remington S7307 Aqualisse Extreme Hair Straightener کد 20540 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,036,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو رمینگتون Remington S7307 Aqualisse Extreme Hair Straightener یکی از محصولات دیگر برند رمینگتون است که با گرم شدن صفحات توسط دریچه‎های خاص طراحی شده، آب اضافی موهای شما را تبخیر کرده و مویی صاف و خشک را در یک حرکت تجربه می‎نمایید. صفحات اتو مو S7307 Aqualisse Extreme دارای نرم کننده میکرو می‎باشد که موهای فر را به راحتی صاف کرده و از وز شدن آن جلوگیری می‎کند.
اتو مو Remington S7307 دارای صفحه نمایشگری است که امکان تنظیم 10 درجه بین 140 الی 230 سانتی‎گراد را به شما می‎دهد. مدت زمان گرم شدن اتو مو 15 ثانیه بوده و پس از 60 دقیقه امکان خاموش شدن خودکار را نیز دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو رمینگتون S7307 Aqualisse Extreme دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین اتو مو ارشاکو اتو مو رمینگتون Remington S7307 Aqualisse Extreme Hair Straightener را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
متوسط , 110 میلی متری
سیستم خاموشی خودکار
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم