برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو جیمی Gemei GM 431

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو جیمی Gemei GM 431 کد 16443 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو جیمی Gemei GM 431 از محصولات دیگر برند جمی می باشد که مورد تایید استاندارد اروپا CE قرار گرفته است. بانوان معمولا علاقه دارند تا مدل های مختلف مو را امتحان نمایند، اگر موهای صاف و شلاقی می خواهید داشته باشید ما به شما اتو مو جیمی GM 431 را معرفی می نماییم چرا که دارای صفحات سرامیکی متوسط بوده و حرارت بطور مساوی در تمام سطوح کفی اتو مو تقسیم شده و در کوتاه ترین زمان یعنی در 60 ثانیه، گرم می شود که هنگام گرم شدن یک نوع حرارت از نوع اینفرارد (مادون سرخ) ایجاد می‌ کند که این حرارت به رطوبت طبیعی مو اسیب نزده و مانع از سوخته شدن ساقه های مو می شود.
از دیگر ویژگی های اتو مو GM 431 می توان به داشتن دکمه‌ی روشن/خاموش، بیشینه دما تا 230 درجه‌ ی سانتی‌ گراد، دارای تنظیم درجه حرارت از 100 درجه تا 230 درجه سانتی گراد، صفحه نمایش LCD، دارای سیم گردان با چرخش 360 درجه و کلید قفل صفحات اشاره نمود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو Gemei GM 431 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتو مو جیمی Gemei GM 431 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
متوسط , 110 میلی متری
بیشینه‌ دما
230 درجه‌ی سانتی‌گراد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
LCD
سیم گردان
دارد
سایر ویژگی ها
گرم شدن یکنواخت صفحات به سرعت و در عرض 60 ثانیه
دارای تنظیم درجه حرارت از 100 درجه تا 230 درجه سانتی گراد
دارای سیم گردان با چرخش 360 درجه
دارای کلید قفل صفحات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم