برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو جیمی Gemei GM 401

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو جیمی Gemei GM 401 کد 16442 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو جیمی Gemei GM 401 از محصولات متفاوت برند جمی می باشد که بدلیل متریال به کار برده شده در اتو مو مورد تایید استاندارد اروپا CE قرار گرفته است. اگر از آن دسته بانوانی هستید که می خواهید مدل موهای متفاوت را تجربه کنید و موهای صاف و یکدست داشته باشید ما به شما اتو مو جمی GM 401 را معرفی می نماییم چرا که صفحات متحرک سرامیکی با پوشش تورمالین، حرارت را بطور مساوی در تمام سطوح کفی اتو مو تقسیم کرده و همچنین باعث می شود تا به رطوبت طبیعی مو اسیب نزده و مانع از سوخته شدن ساقه های مو می شود. از دیگر ویژگی شگفت انگیز اتو مو GM 401 سیستم نانو سیلور است که ضد باکتری بوده و باعث سلامتی شما و موهایتان می شود.
از دیگر ویژگی های اتو مو Gemei GM 401 می توان به تنظیم حرارت بین 110 درجه تا 230 اشاره کرد که با توجه به نیاز خود می توانید تنظیم نمایید؛ همچنین مدت زمان گرم شدن در 60 ثانیه، داشتن دکمه‌ی روشن/خاموش، دارای کلید قفل کردن صفحات و سیم گردان با چرخش 360 درجه اشاره نمود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو Gemei GM 401 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتو مو جیمی Gemei GM 401 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک تورمالین
نوع صفحات
متوسط , 110 میلی متری
بیشینه‌ دما
230 درجه‌ی سانتی‌گراد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
سایر ویژگی ها
مجهز بودن به سیستم نانو سیلور(ضد باکتری، ویروس و قارچ)
دارای تنظیم درجه حرارت از 110 درجه تا 230 درجه سانتی گراد
دارای سیستم گرمایشی سریع (PTC)
دارای سیم گردان با چرخش 360 درجه
دارای کلید قفل صفحات
دارای طراحی ارگونومیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم