برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

اتو مو رمینگتون مدل Remington S9100 Hair Straightener 9100

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو رمینگتون مدل Remington S9100 Hair Straightener 9100 کد 12958 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,497,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی می باشد
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو موی رمینگتون مدل Remington S9100 Hair Straightener S9100 یکی از دستگاه های با کیفیت و خوش ساخت می باشد که می توانید به کمک آن موهای خود را به راحتی و بدون آسیب رساندن به بافت مو ، صاف کنید .

یکی از ویژگی های خوب اتو موی رمینگتون صفحات سرامیکی سر آن می باشد که می تواند به شما کمک کند که به سرعت موهای خود را صاف کنید به طوریکه در طول روز نیز موهایتان صافی خود را از دست نخواهند داد . 

درجه Remington S9100 Hair Straightener از 150 تا 230 قابل تنظیم می باشد. روشن و خاموش شدن این اتوی مو نیز با دکمه on و off  می باشد. سیم بلند چرخان اتو موی رمینگتون مدل Remington S9100 Hair Straightener S9100 آن را تبدیل به دستگاهی کرده است که بتوانید به‌راحتی در منزل و یا سالن های آرایشی استفاده کرد. این دستگاه حرفه‌ای با کاربردهای فراوان برای هر نوع مویی قابل استفاده خواهد بود.

فناوری هوشمند Opti Heat باعث خواهد شد علاوه بر ماندگاری صافی موهای شما در طول روز موهایتان ظاهری شاداب ، زیبا داشته باشد . 

اتو موی رمینگتون مدل  S9100 دارای قابلیت تنظیم دما می باشد که می توان این اتوی مو را در نه دما تنظیم کرده و استفاده نمود . گستره دمای اتوی موی رمینگتون نیز از 200 تا 220 درجه سانتی گراد می باشد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو موی رمینگتون مدل Remington S9100 Hair Straightener S9100 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی اتو مو  ارشاکو اتو موی رمینگتون مدل Remington S9100 Hair Straightener S9100 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتومو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
پهن
بیشینه‌ دما
230درجه‌ی سانتی‌گراد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
1.6متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم