برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

اتو مو پاناسونیک Panasonic EH-HV10 Hair Straightener

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو پاناسونیک Panasonic EH-HV10 Hair Straightener کد 11627 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو پاناسونیک Panasonic EH-HV10 Hair Straightener دارای صفحاتی به ابعاد 68*18 میلیمتر و از جنس سرامیک درخشان می باشد.
اتو مو EH-HV10 از فناوری تولید یون بهره برده است که در آن با تولید یون های منفی از آسیب و وز شدن موها جلوگیری می شود. همچنین دارای بیشینه دمای 210 درجه سانتیگراد می باشد و پس از روشن کردن در کمتر از 40 ثانیه به این دما خواهد رسید.
به علاوه اتو مو پاناسونیک EH-HV10 دارای دکمه خاموش و روشن بوده و دارای سیستم خاموش خودکار نیز می باشد. سیم 1.7 متری آن در قسمت انتهایی امکان چرخش داشته و همین امر استفاده از آن را ساده تر می نماید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو پاناسونیک EH-HV10 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتو مو پاناسونیک Panasonic EH-HV10 Hair Straightener را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
کوچک
بیشینه‌ دما
210 درجه سانتیگراد
فناوری تولید یون
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
1.7 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم