برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بخار دار پرومکس Promax 5850 Hair Iron

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بخار دار پرومکس Promax 5850 Hair Iron کد 11439 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بخار دار پرومکس Promax 5850 Hair Iron برای افرادی که به دنبال صاف کردن بی نقص و سریع با بالاترین محافظت از مو های رنگ شده هستند بهترین گزینه است. با بهره گیری از فناوری Ultrasonic و وجود مخزن آب ضمن حفظ رنگ موهای شما علاوه بر صاف کردن به آنها درخشندگی و لطافت بی نظیری می بخشد.
اتو مو بخار دار پرومکس 5850 به کمک سیستم گرمایش سریعی که دارد که پس از روشن کردن تنها به 30 ثانیه زمان احتیاج دارد تا به دمای مورد نظر برسد. دمای متناسب با نوع مو تنها در عرض 30 ثانیه بین 150 تا 230 درجه سانتیگراد قابل تنظیم خواهد بود .اتو مو پرومکس 5850 سیم برق چرخشی 3 متری داشته که سرعت حالت دادن مو ها را افزایش می دهد.
اتو مو بخار دار 5850 Promax دارای صفحات سرامیکی و حداکثر دمای 230 درجه بوده و برای صاف کردن انواع مختلف مو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
روی صفحات این اتو با سرامیک پوشانده شده تا موها در اثر حرارت زیاد آسیب کمتری ببیند. علاوه بر این سرامیک اصطکاک کمی با مو ایجاد می‌کند و به مو آسیب نمی‌زند.
اتو مو به کمک ویژگی ذکر شده از موهای رنگ‌ شده محافظت می‌کند و رنگ مو را از بین نمی‌برد. کمترین دمای این اتوی مو 150 و بیشترین دمای آن 230 درجه‌ی سانتی‌گراد است.
به طور خلاصه اتو مو 5850 Promax دارای صفحات سرامیکی، دمای قابل تنظیم از 150 تا 230 درجه‌ی سانتی‌ گراد، گرمایش سریع 30 ثانیه‌ ای و سیم 3 متری چرخان یکی از محصولات با کیفیت و بهترین اتو مو بخار دار است.
پرومکس برند حرفه ای و تخصصی حالت دهنده های برقی مو است که علاوه بر سالن ها ، مصرف کنندگان خانگی نیز می توانند از محصولات پرومکس استفاده کنند.
این شرکت نام آشنا طرفداران و مشتریان بسیاری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است و از برندهای بسیار مشهور و نامی است. محصولات پرومکس ساخته شده در کشورهایی نظیر ایتالیا، کره و چین هستند. این برند محصولات با کیفیتی همچون انواع ماشین اصلاح، ریش تراش، سشوار، اتو مو و … تولید می کند. محصولات پرومکس در رده های فوق حرفه ای، حرفه ای و خانگی ( معمولی ) به بازار عرضه می شوند و تمامی نیاز های اقشار جامعه را پوشش می دهند.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو بخار Promax 5850 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو اتو مو بخار پدار رومکس Promax 5850 Hair Iron را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
متوسط
بیشینه‌ دما
230 درجه سانتیگراد
فناوری تولید یون
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
ندارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
سایر ویژگی ها
دارای سیستم اولتراسونیک برای تولید بخار سرد (دارای دکمه‌ی روشن/خاموش)
- دارای مخزن آب و شیار عبور بخار از بین صفحات
- دماهای قابل تنظیم : 150، 170، 190، 210 و 230 درجه‌ی سانتی‌گراد
- دارای قفل صفحات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم