برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

نگهدارنده درب دریم بیبی Dream Baby F022 Safety Strip

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید نگهدارنده درب دریم بیبی Dream Baby F022 Safety Strip کد 12340 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

نگهدارنده درب دریم بیبی Dream Baby F022 Safety Strip وسیله ای است که بر روی درب نصب شده و مانع از بسته شدن کامل درب می شود. کودکان در دوره ای از رشد خود تمایل به باز و باسته نمودن درب ها دارند و این امر می تواند برای آنها بسیار خطرساز شود. احتمال ماندن دست و یا پای کودک لای درب یکی از اتفاقاتی است که این بازی کودکانه می تواند به همراه داشته باشد. از این رو نگهدارنده درب دریم بیبی با قابلیت نصب بر روی انواع درب ها می تواند ایمنی کودک را تامین نموده و از بروز حوادث ناگوار برای کودک جلوگیری نماید. نگهدارنده دریم بیبی کاملا ضد حساسیت و ضد آب بوده و جنسی بسیار نرم دارد تا از آسیب به دیوار های مجاور درب نیز جلوگیری نماید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره نگهدارنده درب کودک دریم بیبی  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو نگهدارنده درب دریم بیبی Dream Baby F022 Safety Strip را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید نگهدارنده درب اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
نگهدارنده درب
سایر توضیحات
جهت جلوگیری از آسیب به دست و انگشتان کودک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم