برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست چاقو ویله 6 پارچه Ville VI-03 Knife Set 6 Pcs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست چاقو ویله 6 پارچه Ville VI-03 Knife Set 6 Pcs کد 14197 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
1,458,000 تومان
%14 تخفیف
1,257,000 تومان
موجود- دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست چاقو ویله 6 پارچه Ville VI-03 Knife Set 6 Pcs با طراحی زیبا و جذاب و یک بسته بندی شیک به شما عزیزان عرضه میشود تا در کنار آشپزی و استفاده از لوازم آن لذت ببرید و از کیفیت بالای محصول نیز بهره مند شوید .
ست چاقوی ویله دارای 5 عدد چاقو در سایزهای مختلف 33.5 ،33 ،23.5 و 20 سانتی متر به انضمام یک چاقوی برش نان به طول 33.5 سانتی متر و یک عدد پوست کن است .هر کدام از چاقوها به یک رنگ طراحی و ساخته شده است .
جنس ست چاقوی ویله مدل VI-03 از استیل و جنس دسته ها از باکالیت میباشد و همین دو مورد تضمین کننده کیفیت محصول هستند .بسته بندی کلی ست ابعادی معادل 3.5x23x37 سانتی متر دارد و وزن کلی آن 760 گرم است .
هر کدام از چاقوها خوشدست و سبک هستند به طوری که وزن هر کدام از 115 گرم تجاوز نمیکند .با داشتن این ست نیازی به چاقوهای زیاد ندارید در نتیجه فضای بیشتری در آشپزخانه خواهید داشت .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ست چاقوی ویله مدل VI-03 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ست چاقو ارشاکو ست چاقو ویله 6 پارچه Ville VI-03 Knife Set 6 Pcs را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست چاقو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
کارد
جنس
استیل
تعداد
6 تکه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم