برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

آویز پلی گرو سگ Playgro Dog Doll Pendant

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آویز پلی گرو سگ Playgro Dog Doll Pendant کد 6941 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آویز پلی گرو مدل سگ Playgro Dog Doll Pendant از جنس پولیش و با طراحی زیبا ساخته شده است . آویز مدل سگ پلی گرو دارای دو عدد دندان گیر روی گردن عروسک می باشد که کودک با فشار دادن آن در دهان درد لثه های خود را کاهش می دهد . آویز مدل سگ پلی گرو به راحتی به کالسکه و تخت متصل می شود و می توان آن را با دمای 30 درجه شستشو داد . آویز پلی گرو با ابعاد 370 × 250 × 90 میلی‌متری و وزن 159 گرمی که دارد به راحتی قابل حمل بوده و می توانید آن را با خود به بیرون از منزل ببرید . در قسمت گوش های سگ جغجغه قرار گرفته که باعث سرگرم کردن کودک می شود . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آویز پلی گرو مدل سگ Playgro Dog Doll Pendant دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو آویز پلی گرو مدل سگ Playgro Dog Doll Pendant را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آویز اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
جغجغه ای
جنس
پولیشی
دندانگیر
دارد
ابعاد
370 × 250 × 90 میلی‌متر
وزن
159 گرم
سایر توضیحات
دارای دو عدد دندان‌گیر آویز روی گردن عروسک -دارای جغجغه در قسمت گوش‌هادارای گیره برای اتصال به کالسکه و تخت وقیره -قابل شست‌وشو با دمای 30 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم