برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

آویز پلی گرو زنبور صورتی Playgro Pink Bee Doll Pendant

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آویز پلی گرو زنبور صورتی Playgro Pink Bee Doll Pendant کد 6937 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آویز پلی گرو مدل زنبور صورتی Playgro Pink Bee Doll Pendant محصولی پولیشی و با طرح زنبور صورتی تولید و به بازار عرضه شده است . آویز پلی گرو را می توان برروی کریر و یا تخت کودک نصب کرد و با کشیدن ساقه به سمت پایین به لرزه می افتد و توجه کودک را به خود جلب می کند و در مواقعی که کودک گریه می کند او را آرام می کند. برای طراحی و ساخت آویز پلی گرو از مواد سمی و مضر استفاده نشده است و با ابعاد 10 × 18 سانتی متری که دارد بسیار کوچک و مناسب کودکان می باشد .  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آویز پلی گرو مدل زنبور صورتی Playgro Pink Bee Doll Pendant دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو آویز پلی گرو مدل زنبور صورتی Playgro Pink Bee Doll Pendant را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آویز اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ویبره ای
دندانگیر
ندارد
ابعاد
10 × 18 سانتی متر
سایر توضیحات
عروسک زنبور صورتی پولیشیقابلیت نصب آسان روی انواع کالسکه و کریرقابلیت لرزش به‌وسیله کشیدن ساقه به سمت پایین - فاقد مواد سمی و مضر برای سلامتی کودک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم