برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

آویز تخت فرست یرز جنگل The First Years jungle Hanging Bed

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آویز تخت فرست یرز جنگل The First Years jungle Hanging Bed کد 6897 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آویز تخت فرست یرز مدل جنگل The First Years jungle Hanging Bed محصولی زیبا با ترکیب رنگ فوق العاده است که با سه عروسک پولیشی تزئین شده است . آویز تخت فرست یرز قابلیت چرخش 360 درجه را دارد و در هنگام چرخش قابلیت پخش موسیقی دارد که از مزیت های آن به شمار می رود . آویز تخت طرح جنگل فرست یرز سبب افزایش قدرت بینایی کودک می شود و بدون نیاز به باطری کار می کند . آویز تخت The First Years با طراحی منحصر به فرد و جذابی که دارد کودکان را به ذوق آورده و باعث سرگرمی آنها می شود . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آویز تخت فرست یرز مدل جنگل The First Years jungle Hanging Bed دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو آویز تخت فرست یرز مدل جنگل The First Years jungle Hanging Bed را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آویز تخت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
موزیکال
جنس
پولیشی
سایر توضیحات
دارای سه عروسک پولیشی - چرخش 360 درجه- پخش موسیقی ملایم هنگام چرخش- بدون نیاز به باطری - تقویت قدرت بینایی نوزاد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم