برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی دو ایت به همراه فکر افزار جی5 G5 Doit English Language Learning

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید نرم افزار آموزش زبان انگلیسی دو ایت به همراه فکر افزار جی5 G5 Doit English Language Learning کد 14208 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

نرم افزار آموزش زبان دو ایت به همراه فکر افزار جی5 G5 Doit English Language Learning یکی از نرم افزار های محبوب آموزش زبان انگلیسی است که با بالاترین استاندارد های یادگیری و سطح کیفیت میتواند زبان آموزان را جذب کرده و نسبت به یادگیری زبان متعهد نماید .
بسته آموزشی دو ایت از انتشارات جی 5 طوری طراحی شده تا با استفاده از فیلم ها ،فایل های صوتی و داستان های متناسب با دوره آموزشی ،نیازها شما را در یادگیری زبان مرتفع سازد .نرم افزار دو ایت دارای سطوح مبتدی تا پیشرفته است و همانطور که گفته شد هر چها مهارت نوشتاری ،شنیداری ،مکالمه و خواندن را تحت پوشش قرار میدهد .
با استفاده از دو ایت میتوانید یک دوره کامل را پشت سر بگذارید و در نهایت یک گواهی پایان دوره کسب کنید .در داخل این بسته فکر افزار جی 5 به همراه برنامه ریزی و برنامه های انگیزشی قرار داده شده تا شما را به بهترین نحو در یادگیری همراهی کند .
در بسته جی 5 دو ایت قابلیتی قرار داده شده تا با توجه به نیاز و وقت روزانه هر زبان آموز یک برنامه شخصی در اختیار او قرار گیرد و فرد بتواند با توجه به سطح خود در گروه های پشتیبانی مخصوص به خود عضو شده و از امکانات آن استفاده نماید .در این گروه ها افراد با هم گروهان خود و پشتیبان تعامل خواهند داشت و یادگیری بهتر و آسانی را رقم خواهند زد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد نرم افزار آموزش زبان دو ایت دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو نرم افزار آموزش زبان انگلیسی دو ایت به همراه فکر افزار جی5 G5 Doit English Language Learning را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید نرم افزار آموزش زبان با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مرجع صادر کننده
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
زبان
انگلیسی
گروه سنی
بزرگسال
نوع دیسک
DVD
تعداد دیسک
3 حلقه
نوع
دوره آموزشی
سال ساخت
2016
انتشارات
جی5
سایر توضیحات
تنوع ریدینگ ،تنوع رایتینگ و مکالمات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم