برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

بسته آموزش زبان ساتل انگلیسی شیرین Satel Sweet English Language Learning Pack

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید بسته آموزش زبان ساتل انگلیسی شیرین Satel Sweet English Language Learning Pack کد 14141 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

بسته آموزش زبان ساتل انگلیسی شیرین Satel Sweet English Language Learning Pack شامل 8 عدد کتاب آموزشی و 4 عدد دی وی دی می باشد که بیش از 2500 دقیقه آموزش مفید و باکیفیت از یکی از اساتید برجسته زبان را در خود جا داده اند، همچنین با استفاده از Role Play میتوانید در کامپیوتر یا لپ تاپ خود تمرین مکالمه کنید.
بسته آموزشی ساتل در واقع به اندازه 16 ترم یک آموزشگاه به شما آموزش میدهد و یکی از باکیفیت ترین و محبوب ترین پک های آموزشی در کشور است که میتوانید در منزل، دانشگاه و ... از آن استفاده نمایید.
بسته ساتل شامل آموزش تمامی مهارت ها اعم از نوشتاری، شنیداری، گفتاری و لغت های متنوع است. مهارت های قرار داده شده در این پک به شرح زیر می باشد :
مهارت گفتاری : شامل 128 فیلم و 128 مکالمه با لهجه آمریکایی که میتوانید جملات را تکرار کنید و چندین بار آن را گوش کنید.
مهارت شنیداری : 1800 تمرین متفاوت که به خوبی مهارت شنیداری شما را تقویت می کنند.
مهارت خواندن : حاوی 60 متن و 320 تمرین برای تثبیت یادگیری شما.
مهارت نوشتاری : تمرین های متنوع تصویری در سطح های متفاوت.
آموزش گرامر : به صورت مرحله به مرحله و به زبان فارسی به همراه 4000 تمرین برای یادگیری بهتر.
مهارت لغت و واژگان : بیش از 2000 واژه و لغت به همراه 300 تمرین جهت درک و یادگیری بهتر. آموزش تلفظ کلمات و لغات به صورت کامل و جزء به جزء. علاوه بر این امکانات نرم افزار ساتل دارای امکاناتی نظیر دیکشنری گویا، شرح آداب و رسوم و فرهنگ کشور های انگلیسی زبان، امکان یادداشت گذاشتن در هر صفحه، نمایش پیشرفت شما به صورت جدول و نمودار، نمایش پاسخ صحیح، امکان مشاهده مکالمات به زبان فارسی، نمایش متن مکالمات شما، تست لهجه کاربر در حالی که مشغول مکالمه با نرم افزار می باشد، شرکت در آزمون های اینترنتی و وجود فایل های آماده صوتی برای گوشی موبایل و ... می باشد.
به کمک نرم افزار ساتل میتوانید آموزشگاه را به خانه بیاورید و از امکانات بی نظیر آن نیز بهره ببرید و یادگیری زبان را برای خود شیرین تر کنید. با توجه به مزایای گفته شده، نرم افزار ساتل یکی از بهترین گزینه های آموزشی در برابر نمونه های مشابه است تا شما با خیالی آسوده به هدفتان برسید و زبان انگلیسی را به خوبی فرا بگیرید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی بسته آموزش زبان ساتل انگلیسی شیرین را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد نرم افزار آموزش زبان دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو بسته آموزش زبان ساتل انگلیسی شیرین Satel Sweet English Language Learning Pack را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید بسته آموزش زبان با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
زبان
انگلیسی
نوع دیسک
DVD
تعداد دیسک
8 عدد
مدت آموزش
2500 دقیقه
نوع
نرم افزار
انتشارات
موسسه فرهنگی ساتل
سایر توضیحات
دارای انواع امکانات جذاب مانند مکالمه ،دیکشنری گویا و ... برای یادگیری بهتر و بیشتر شما به همراه تعداد بسیار زیادی تمرین برای هر مهارت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم